今日"又係好支力*
尋晚溫IS又溫到夜一夜@@
第一堂test"做得麻麻地"錯幾多下=0=
pe"悶哦"可能因為我是個pe白痴吧"
其他人都好似玩得好high"
我知道自己pe係乍""
但係你咁講真係幾hurt我lor=0+"
on duty"新岡位"同表哥守同一層"都好=v=v"
maths"冇心機計數:(想訓= =zzz
pth"又係好似烚下烚下咁過左lor"唉
lunch"要練choir"
同friend子們一齊真係好開心哦>333<
最愛choir了>33333333333<
Ass"睇"無聲的吶喊""真係好殘忍>~~<
個人形容得好核突>3<"
之後真係好想訓覺"忍得好辛苦"@~@
CL"\ /又比人整熄左部機>0<
黃俊傑我要打爆你個頭喔
大白痴
跟住放學去表演"
3:55就出發了"
原來我地要坐係個台度=0="兩個鐘"
我又不停的發夢了"好眼訓=3="
7點幾返到黎"好累好累呀=______=
聽日要做project"唉救命"
點解要做咁多project ga"煩死了
 |