qoozas*
charchau HappyLing310 hymandic icy2105 kelly0812 mo175819000 tsy91
others* •CC Diary*" >v<... •C彤's Diary"* •KaKa*s diary •Neway"s Diary •呀bo's diary •康婷diary" •張ling's Diary •菁's Diary •黑柴之Diary*" •諸葛亮's diary
剛剛搞掂左Eng. Bookreport= =v
今晚去優勝者表演"興奮呢"
可能10點幾先返"所以聽日先打啦"
頭先去看我的pet 子小Ka"又長大了>3<
不過我都冇乜點照顧佢"
實際上佢都冇乜野可以比我照顧的=0="
大家去看看吧"係links下面個"pet子"欄度"
有水滴ge就add我做友達la=v=
還有"黎我個diary就留言la>3<
唔好以為我唔知\ /成日做隱形人"哼=3=although me 2
尋日溫maths*今日好眼訓= =zz
eng*係咁做TSA"
都係個句"希望到時唔好抽到我做la"
chin"小組討論=_______=
如果冇限時ge話"佢地半個鐘都未傾完呢"
又諗起d野=3=
recess^v^
geog"=3=又比人叫la>3<嗚哇
想發夢都唔得(T3T)
maths test"
覺得比起上次易d"
希望唔會太差la= =
hist"做d咩book report@@
仲要做係PowerPoint度=0= O左"咁騎呢ge @w@
又要scan 個封面"咁煩ga"
chin對wb"
bk"估唔到譚sir扮聲係咁鬼馬的"=v=
返團契"late...T^T
訓着左"因為實在太支力"
thx C彤叫醒我>v<
唉我點可以咁ga"
去春令會一定唔可以咁\ /
CCCC生日快快樂>3<sor呀遲左><
聽日朝早8:30去健康檢查"眼訓死了T^T
唔知會唔會撞到同學呢*
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 75 | »