| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 31 日 星期五 |
 | |
| 而家先發覺~!! |
原來我而家先發覺有D人真係好無聊....冇事搵D野黎搞例如a邊個邊個咁lo
煩到死 講番今日 我地下個禮拜要到312室上~~嘩!!想行死人咩 =.=''
唉~算!!吾同佢計 到左專題 D男仔要做模型 我地 哼 要寫乜寫麥 頭都爆~~
我寧願做下模型lu~ 不過...我地女仔緊有d著數既 就係去電腦室打字
好過係課室熱到死死下 kaka~!放左學 我同靖冇等到冼惠就走人lu~~番到屋企
緊係即刻玩電腦玩番陣la~~吾打la 我都玩陣先~88
←我隻狗 低B kaka
|
| 刊登時間︰2006-03-31 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 69 | »
|