| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 4 日 星期二 |
 | |
| 生日快樂a~!!! |
今日雖然係兒童節 但仲有一個節日 就係張靖生日la!~!
今日我比人昆a~ 我家姐叫我起身la~~(第一次咋 好少可)我以為係7點幾.咪起lo 點知出到廳
得果6點幾 原來佢叫我起身吾係叫我番學 係叫我幫佢玩陣電腦 幫佢升lv(係卡巴拉島黎)
唉.....真慘 我第一至第三堂係家政 果次話整有營養既野 so咪整lo 我地簡簡單單整左
火腿通同三文治 水佬佢地整得勁正 有吞拿魚夾栗米三文治 蟹柳通 同什果賓治 超正
唉.....到第4至5係美術 整咩....呢 果個"肚臍" kaka 我整到有d "kk"地 kaka 吾講呢d
放左學....番到屋企 我a媽問我幾時放假 我咪話係番埋呢幾日lo 咁佢就叫我番大陸
kakak~~~~
ps:張靖生日快樂a~!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-04-04 07:58 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 69 | »
|