最憎跟風怪>3<
◆_'l'愛是不可勉強的♀*))
《┌如果可以的話  我願從不遇上你┐》

                          

kayi27
暱稱: ↑《臭Gun》↓
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 8 日  星期六 晴天
番大6既第一天

我係大6果到冇得玩電腦  so今日打番..話番果日la∼!!::

今日我同a媽搭8點8船...出到hk要過關又要搭船去澳門  跟住就搭"特快車"去  之後又要過關

再搭"的屎"去坦洲  跟住去左街屎買下水果a果d  跟住搭電單車去我a婆果"鼠" 超好玩a搭電單車 

kaka  番到我a婆果到都已經係成點幾lu~  我a媽同我a婆傾計  而我緊係睇電視la~!

成幾個月冇番 so同佢地d細路冇乜野傾! 咁大約到3點幾 我感覺到好眼訓咪係我a婆張床到訓

訓到6點幾  出左去個空地到食飯~我死都跟住我a媽~~ 因為同d細路吾熟  食左d飯之後就入左

去廳到睇電視  超悶a~!!到左8點幾就坐電單車去我細舅父果到訓(其實我a婆果到有好多電單車!)

  到左la  我入左房 見到有電腦玩  咪試下 下載 msn 同icq lo~!點知得wo!!咪同下郭ling 靖果d傾下

之後都冇乜野做!!就訓lu~!

ps:: 聽日仲要去拜山添  吾知點呢~!!果到勁多蚊aa 好彩有蚊香咋~!如果吾係都吾知點訓a!~!

等我:懶"下野先::我a婆到有好多格電單車  都有成.....5.6部到la!kaka

刊登時間︰2006-04-10 09:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]