我係大6果到冇得玩電腦 so今日打番..話番果日la∼!!::
今日我同a媽搭8點8船...出到hk要過關又要搭船去澳門 跟住就搭"特快車"去 之後又要過關
再搭"的屎"去坦洲 跟住去左街屎買下水果a果d 跟住搭電單車去我a婆果"鼠" 超好玩a搭電單車
kaka 番到我a婆果到都已經係成點幾lu~ 我a媽同我a婆傾計 而我緊係睇電視la~!
成幾個月冇番 so同佢地d細路冇乜野傾! 咁大約到3點幾 我感覺到好眼訓咪係我a婆張床到訓
訓到6點幾 出左去個空地到食飯~我死都跟住我a媽~~ 因為同d細路吾熟 食左d飯之後就入左
去廳到睇電視 超悶a~!!到左8點幾就坐電單車去我細舅父果到訓(其實我a婆果到有好多電單車!)
到左la 我入左房 見到有電腦玩 咪試下 下載 msn 同icq lo~!點知得wo!!咪同下郭ling 靖果d傾下
之後都冇乜野做!!就訓lu~!
ps:: 聽日仲要去拜山添 吾知點呢~!!果到勁多蚊aa 好彩有蚊香咋~!如果吾係都吾知點訓a!~!
等我:懶"下野先::我a婆到有好多格電單車 都有成.....5.6部到la!kaka
|