今日要番黎長洲lu~!咁我a媽又係7點幾叫我起身 之後我,a媽,細舅母同大舅父一齊去飲茶
(其他人要番工or番學) 食完之後去左街市買野 買完之後 坐電單車去搭小巴 我大舅父載我
而我a媽就坐去另一陪車到 途中我大舅父同我講::a琳琳(我表妹)佢a!!叫佢考15內都吾入
跟住我話::嘩!15名咋wo~咁都入吾到?? 佢話::嗱!!如果你考到1至5名內 我,a婆 細舅母一人比一百蚊你
我::我都吾知考吾考到la~! 佢話::1至5名就有幾百蚊wo 比d心機去考!!我::睇下點先la~!
到左果到我就同大舅父講"88" 跟住搭車 番到屋企 郭ling佢叫我打比佢 傾左一陣 就吾傾lu
我家姐又番左黎wo 佢叫我比電腦比佢玩 咁就冇得玩lu 咁我咪番入房睇左陣書 就訓左u~!
到左6點幾 a媽叫我起身食飯 到左8點幾 有一集新野睇 就係"高朋x坐"幾好睇~!
到左9點幾 同郭ling傾 跟住"博"左比靖 黃ma 叫佢地聽日一齊買野 之後cut左佢地
就打比冼惠 叫佢陪我地買 跟住傾左陣 就打左比火柴傾 不過冼惠吾出聲
得我同郭ling 係到up!=口=''ka 到左點幾就吾傾lu 咁我玩左陣電腦就訓lu~!!
ps::1)今次考試要考得好d 等到下次就有$$收 請佢地(舅父果d)飲茶sin!!
2)好耐冇同火柴傾計lu 吾知佢同a邊個邊個而家點呢!kaka 佢好似聽日黎考察 唉!!希望佢
會見到佢想見果個人la~!^o^ 係咁多 下次番去ga話 要帶相機去!!同佢地影!!
←丞琳aaaaa!!!!爆
|