最憎跟風怪>3<
◆_'l'愛是不可勉強的♀*))
《┌如果可以的話  我願從不遇上你┐》

                          

kayi27
暱稱: ↑《臭Gun》↓
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 10 日  星期一 晴天
今日番黎長洲lu!!!

今日要番黎長洲lu~!咁我a媽又係7點幾叫我起身 之後我,a媽,細舅母同大舅父一齊去飲茶

(其他人要番工or番學) 食完之後去左街市買野  買完之後 坐電單車去搭小巴  我大舅父載我

而我a媽就坐去另一陪車到 途中我大舅父同我講::a琳琳(我表妹)佢a!!叫佢考15內都吾入

跟住我話::嘩!15名咋wo~咁都入吾到?? 佢話::嗱!!如果你考到1至5名內 我,a婆 細舅母一人比一百蚊你

我::我都吾知考吾考到la~!  佢話::1至5名就有幾百蚊wo 比d心機去考!!我::睇下點先la~!

到左果到我就同大舅父講"88" 跟住搭車  番到屋企  郭ling佢叫我打比佢  傾左一陣 就吾傾lu 

我家姐又番左黎wo  佢叫我比電腦比佢玩  咁就冇得玩lu  咁我咪番入房睇左陣書 就訓左u~!

到左6點幾 a媽叫我起身食飯  到左8點幾  有一集新野睇  就係"高朋x坐"幾好睇~!

到左9點幾  同郭ling傾  跟住"博"左比靖 黃ma 叫佢地聽日一齊買野  之後cut左佢地 

就打比冼惠 叫佢陪我地買 跟住傾左陣  就打左比火柴傾  不過冼惠吾出聲

得我同郭ling 係到up!=口=''ka  到左點幾就吾傾lu  咁我玩左陣電腦就訓lu~!!

 ps::1)今次考試要考得好d 等到下次就有$$收 請佢地(舅父果d)飲茶sin!!

2)好耐冇同火柴傾計lu  吾知佢同a邊個邊個而家點呢!kaka 佢好似聽日黎考察  唉!!希望佢

會見到佢想見果個人la~!^o^  係咁多  下次番去ga話 要帶相機去!!同佢地影!!

←丞琳aaaaa!!!!

 

刊登時間︰2006-04-11 09:29 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]