| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 1 日 星期三 |
 | |
| 生日真開心!!! |
哇卡卡~2月1日 ha !!is me生日aaaa!!話明生日緊要去一d地方玩la 講番今日la!有人係8點打黎
話叫我起身 吾講呢d 我地去銅鑼灣先 去完無印之後 本來話睇"春田花花同學會"嫁..but冇位...最衰得果
6點幾..我地果陣先得果12點幾....都吾知點等la!吓話!唉..之後我地去左西九龍中心...食野(好味)!食完見飽飽地 咪行下lo~
我地分開2批行....又吾講呢d住 係旺角la 嘩..d衫靚到爆...有皇冠衫la有d女人公仔衫....靚a...係咁多lu!!!
你地吾同我講生日快樂!?講笑咋!!
|
| 刊登時間︰2006-02-01 10:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 69 | »
|