| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 7 日 星期六 |
 | |
| 有la!!! |
今日好凍a!!好似得果10度...吾知係咪~~~算la!!總之就好凍la!尋晚1點幾訓la!!今日就下晝點幾先起身~~
今日就本來吾出街,,諗住冬眠 但係d野食差吾多食哂lu!!!咁大約3點幾 叫靖靖陪我去夾糖同買朱古力!ha~!
買完!睇左陣書......訓左教教豬=.=zz Z Z 成6點幾起身"打邊low"~~ha!好味唷~~食完緊係玩電腦嫁la
仲屎講ga!!!玩玩下!icq有人add我!!兩個都吾識ga wo~~不過兩個既年紀都差吾多!我就同一個14歲比較熟d
ha!!!都幾好傾~~玩a玩....玩到成4點到!就熄電腦lu!!係咁la!!88
|
| 刊登時間︰2006-01-08 12:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 69 | »
|