halo 今日3一年一度既聖誕節,,,,,前一日既平安夜 今日都冇乜野做~~
硬值係悶爆a,,,,,2點幾去圖書館,,,,番到黎都3點幾咋,,,,,咁咪玩陣電腦lo
點知有人番左黎,,冇得玩lu 咁我就睇下書 訓下教教豬 訓到7點到 食飯
我諗住今日夜夜都吾訓住~~睇倒數 haha!~~係咁多~~
merry x'man~