今日8點鐘比個電話嘈醒左 係我a媽打黎叫我上天台叫人起身 咁我咪上lo 叫左一陣 聽到隻狗狗叫wo 裝裝下
見到有個女仔頭彈左出黎,,,,,原來係我a哥個xxxx 咁我叫完咪番洛去再訓lo 點知9點幾又比電話嘈醒左
係叫我家姐起身,,,頂!!!!!訓都吾人地訓~等人地起左身,,我想訓都訓吾到LU~~咁咪電電腦LO
係到睇人地作既文同整下個日記LO........到左12點幾,,,個屎忽LING問我出吾出街 咁我就話出卦
到左點幾,,,,,我同靖已經係圖書館等左佢地成幾百────秒LU =3=
番到屋企都差吾多成2點幾,,,,,,,原來我出左街出得左果1點鐘!!!!咁我咪又繼續睇下人地D文
睇到5點幾,,就帶狗洛街,,,,,,,,,,到左夜晚,,,,屎忽LING同我講聽日"平安夜"出吾出街玩?
我問下a媽~a媽話ok~~咁咪傾~傾~傾lo(有d冇打到)
講起平安夜!!,聖誕節&06年我係到祝大家一年好過一年la,,,,,,,,
|