最憎跟風怪>3<
◆_'l'愛是不可勉強的♀*))
《┌如果可以的話  我願從不遇上你┐》

                          

kayi27
暱稱: ↑《臭Gun》↓
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 29 日  星期四 晴天
去左工展會aaaa!!

今日本來同我a爸去飲茶 但係由於尋晚成3點幾先訓 果陣未訓醒 so冇去到 好慘aaa 到左點幾 係同緊郭ling傾電

話既 諗住買d野食一陣搭船食既 So咪叫冼惠陪我lo 不過一陣再call佢 佢話吾知去吾去得wo,,,=33=有少少無奈

咁我就訓左一陣la  搭3點3船wo 係船到勁悶 悶爆 Bow~爆左 到左hk,,就等我a媽黎 等a等 等到4點達8達9到 

鍾魚都黎左lu  咁我地咪搭地鐵去銅鑼灣 係EEEEE出口 到左果到,,,係冇乜人買飛wo  haha 咁咪好lo,,

吾屎等咁耐  行a行 行到我隻腳勁痛,,,買a買 買到我a媽都冇錢lu  >333<本來去優之良品嫁 but果到d野超超超

貴  我覺得咋 都吾知係咪呃錢嫁 咁就冇買la 又搭番地鐵番返去中環~~去買kfc食,,,其實係特登睇我家姐點做野嫁

kaka!!好味aaaa 番到屋企都成9點半lu,,,,,我緊係沖澡 玩電腦la 重屎講既!豬頭丙黎嫁!!ha

刊登時間︰2005-12-29 11:20 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]