今日本來同我a爸去飲茶 但係由於尋晚成3點幾先訓 果陣未訓醒 so冇去到 好慘aaa 到左點幾 係同緊郭ling傾電
話既 諗住買d野食一陣搭船食既 So咪叫冼惠陪我lo 不過一陣再call佢 佢話吾知去吾去得wo,,,=33=有少少無奈
咁我就訓左一陣la 搭3點3船wo 係船到勁悶 悶爆 Bow~爆左 到左hk,,就等我a媽黎 等a等 等到4點達8達9到
鍾魚都黎左lu 咁我地咪搭地鐵去銅鑼灣 係EEEEE出口 到左果到,,,係冇乜人買飛wo haha 咁咪好lo,,
吾屎等咁耐 行a行 行到我隻腳勁痛,,,買a買 買到我a媽都冇錢lu >333<本來去優之良品嫁 but果到d野超超超
貴 我覺得咋 都吾知係咪呃錢嫁 咁就冇買la 又搭番地鐵番返去中環~~去買kfc食,,,其實係特登睇我家姐點做野嫁
kaka!!好味aaaa 番到屋企都成9點半lu,,,,,我緊係沖澡 玩電腦la 重屎講既!豬頭丙黎嫁!!ha
|