今日我點幾先訓(零晨)9點幾起左身la 同左a媽去飲茶aaa 飲a飲,,,飲到11點幾走人,,,去銀行打簿,,有人未出糧
咁就冇得還錢比我lu,,,2百幾黎嫁~~嗚嗚 之後去左街市 個地勁『冼』a 嘩 差d冼到添~ha 諗住買褲
冇乜褲著aaaaaaa 番到屋企都成12點幾 睇一陣書 睇到2點幾 就叫人比電腦我玩 郭ling sd左2個網比我係論壇
黎!!玩到4,5點到就比番佢玩lu咁我就睇書la,,,睇張小槳d書,,都好耐冇睇過佢d書lu>o<←大細超
睇佢果本『蝴蝶過期居留』睇到6點幾 就食飯la 都吾知點解咁早食嫁=3=咁我晏d咪會肚餓lo =0=
唉!!我食完飯la 無神神肚痛wo,,,,頂aaaa痾到我個pat pat勁痛aaa係咁先la~~
|