12月22日
今日勁LuN灰囉`唉唉唉/\''諗住同你玩吓炸....點知你會咁啵....=]]打返比你又吾聽我電話...好野哂啦`威水啦-333-最多咪散`咁我一開始諗住同你玩炸麻><咁我先收線-v-我仲以為你會打返比我嫁囉=]]點知你又吾打啵~!咁我咪打返比你囉=]]打比你又吾聽我電話啵___*灰爆囉`唉唉唉/\''講對吾住你又吾理....咁想我點...死??定系比你玩落去呢><''平時你做錯咁多野我最後都吾嬲你啦......依家我趴返你....你又吾理我=]]
我是一件比人隨意玩滴{{玩具}}!!!
|