12月15日`
第1日打b丨0G唷xDDD.........今日同咖喱,,薄冰,,牙bI,,星星,,s0文,,輝,,銘,,安哥拉,,牛牛佢地一齊去s0文佢屋企玩//不過好多人好晏先黎....整系得我,,咖喱,,銘,,輝去咗><果時悶死我啦`之後我地搶野食,,玩啤,,玩電腦←仲系3男開咗個p0sT添,,粉嶺區,,得閒拾扑吓啦-333-我地玩陣落咗去華天到坐..坐咗陣就走咗-v-去咗和興''讀''波仔,,打兵''賓''波,,之後識咗班仔//牙bI佢仲系果到溝到仔添-口-我6點幾同牙bI佢一齊走//之後咖喱同薄冰佢地...加埋班仔同我一齊行到我樓吓果個商場到我就走咗...到屋企門口就`急急急=]]牙哥佢開咗門比我,我就''聰''咗入厠所..{{薯薯}}急到個肚超痛//薯完就沖涼....沖完//掛住老公....開左MsN睇吓佢有冇0n到//點知冇......好灰=]]之後回p0果時我見到老公佢0n咗..我就aDD佢咁果d-333-我有一日冇同佢傾過計啦`{{心痛痛}}之後同佢傾吓傾吓佢都甜返哂....不過佢又話要食飯飯''{{吾通吾比佢食}}←吾比佢食仲灰....之後又灰返-v-灰灰灰,,,心痛痛,,,唉都吾知我同佢幾時會散//我講定佢講呢!?我諗都系佢講嫁啦-333-我咁醜醜醜`煩死我啦...系咁亂諗野\\之後老公佢aDD返我..原來佢食完訓著左\\攪到我好似個傻婆咁-333-我同佢講好哂d約定...下次吾洗等得咁灰啦=]]我同佢一路傾mSn同大kiNg哥傾電話...傾吓傾吓佢話晏d打比我..我話好....之後打咗比老公傾計計-口-同佢傾開心死我))佢陪咗我好耐..叫佢訓佢又吾訓...佢要我訓佢先訓><'咁我最後見佢辛苦咁{{心痛`}}咁咪自己訓''吾系佢冇得訓嫁囉//同佢傾完我就訓咗←乖乖女`
Fr0m:嗦k`
|