今日去左德愛打友誼賽
最後我地梗係wiN啦(我有分打呀....打L)
但我地同佢地D F.3打
我地輸左3分(但我冇落去打)
但有一樣野好唔HAPPY
我地放學就去德愛
所以我同MANNIE一早去左排小巴(36A)
但之後GIGI,MANNY,KY..........(成TEAM人)都同我地一齊排(插隊)
後面D高FORM就人到話我地
仲話我望佢地又扮冇望咁
唉
我都唔想俾佢地打尖
但冇計
就算我唔俾佢地打尖
MANNIE都會俾嫁啦
佢地罵我都冇用
我都知我地係唔岩
唉
都過左去啦...
唔好諗啦...
分類: 未分類 |