今日去左曉光街練波
今日打得都ok o既
有時有d打唔好啦
最估唔到係王XX佢話我進步左好多
嘻嘻(都有dd 開心o既)
同d高form落form
我本身以為我冇得落啦
點知呀sir叫我做L
哈哈..
好彩都有得打
但打得一般啦
我要努力...
我要做正選!!!!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
成個假期冇咩做過HW
要努力做呀
仲要溫下書
FRGHTING!!!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
分類: 未分類 |