6月1啦!
您記得是什麼日子嗎?!
今個月係我地第5個月啦!! ^____^
姐係話我地一齊左4個月啦!!
老公,,雖然我地1日唔埋2日就哎下交
但轉個角度睇,,我地呢d叫情趣ma!...-.........-
有邊對情侶唔會哎交嫁!?
除非真係有1對咁好啦-.............-
但我地哎交唔表示我地關係唔好!
反而我地哎過咁多次都仲咁好!!
咁先至勁嫁ma!!XD''=]
不過都係唔好哎咁多好d嘅..!-........-
老公,,我保證
我唔會離開您,,唔會唔愛您,,
唔會再令到您日日都有野唔開心!!
因為我真係好x1000000愛您嫁!! >//啜//<
|