今日5月3!!
係1個大大大日子!!
老公生日牙!!
生日大快樂!!!>333<
i L u 4ever!
但我正嬲您仲發番您脾氣...
sOr牙 sOr牙!!
您生日搞到您咁唔開心..
對唔住牙!!老公.. =[
真係唔會有下次嫁啦!!
我愛您,,1生1世!!
係永遠都不變嘅!! =]
yOu aRe mY OnlY!!
22/4 芷蕙生日!!
不過今日24號啦-.........-
補番=]] 生日大快樂!!!!>33<
今日出街,,,
初初去左愛民搵琳幫手打比牙ma
但竟然牙ma唔使佢聽wo-..........-
之後同老公出mk..
行左陣,,買左野..
買左條新手繩=]]
去左老公屋企=]]
食埋m記,,番屋企=]
今日lunch又比冰冰留-............- 因為話轉堂嘈wo 邊班轉留真係會乖乖地咁坐在到嫁?! 冇lo,,唔該!! 仲要企在音樂室門口 後面有 9 房臭到死 企在果到又熱又多蚊!! 仲要聽佢訓話-.........- 搞到我lunch冇得陪老公-333- 黑人憎lo! 數學堂小測...唔識lo 有d我條式岩嫁,,但計錯數-........- 好慘lo,,,一定好低分lo....
今日lunch又比冰冰留-............-
因為話轉堂嘈wo
邊班轉留真係會乖乖地咁坐在到嫁?!
冇lo,,唔該!!
仲要企在音樂室門口
後面有 9 房臭到死
企在果到又熱又多蚊!!
仲要聽佢訓話-.........-
搞到我lunch冇得陪老公-333-
黑人憎lo!
數學堂小測...唔識lo
有d我條式岩嫁,,但計錯數-........-
好慘lo,,,一定好低分lo....