今日屋企人同我慶祝舊曆生日
定下了....
以後舊曆生日和屋企人慶祝
新曆生日就和朋友慶祝
晚上去了深井食飯
燒餓很讚!!!
好過上次去嗰間裕記多多聲
食得滿足地離開
P.S:沒有反學的日子真悶...聽日反學時又要拿美玲黎發Din了...haha..