♥27/6/2009♥
Happy Birthday To Me^___^
今日是本人十四歲生日^_^

早上同 創兒行街,影貼紙相
 
之後同 美玲, 白痴
去 潘潘屋企
之後去力生放書比 低B
之後約左 裕雅同 美怡玩
 


見到 焦仔, 書龍, 稚鑫
同我講完生日快樂就走了
之後同 美玲, 白痴 潘潘, 丫雪, 小肥
一齊去唱K
之後 焦仔距地又話要黎
距地黎左半小時就走了
同 小肥鬥大聲唱歌
我贏了
唱唱下蛋糕香檳黎了
仲送個 Joey同我講生日快樂xD''
影左好多相
 
多謝 Neway侍應幫我們影大合照
多謝 美玲, 白痴 潘潘, 丫雪, 小肥
一起寫給我的生日卡
雖然不是甚麼名牌
但在我心中
這張卡比名牌更貴重更值得珍惜
看了後...
真係好感動,真係眼濕濕
 
之後去影貼紙相

行多一陣就走了..
我今年要多謝:
美玲, 白痴 潘潘, 丫雪, 小肥 丫芳, Hang Ling, Nicole, Wig
小肥, 裕雅, 美怡, 創兒, 呀沁, 低B, May姐
葉SIU, 家興, 串哥哥, LINGLING, Liman, Jerry
Crystal, MK, Sunny, Ray, Benny, carman Happy
江江, 焦仔, 書龍, 稚鑫,
超人 英國ge朋友 SoSo 關善
珍珍 Kimmy 曾碧 棋

p.s:相片會up上Facebook=)
|