2009 年 5 月 21 日 星期四  |
| 2009-05-21 |
分類: 未分類 |
今日唱 fuck you very very much~~唱到high左-__-v
原來p.t.h都不太難 
但係我知道錯左既有好多-__-|||
P.E堂我地跳開心舞a__a
超好玩 
特別係推rere既動作ava
好期待聽日既maths堂a______a
城班一定爆笑!
因為我係數學答案到打左d非非非非非非非非非非非非非非常special既野awa
佢仲會好想打死我!______!
做功課了=)
不打=]
總之期待聽日a.a

|
| 發表時間:2009-05-21 08:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
SuMjai._. 於 2009-05-21 10:31 PM 發表:
究竟妳答左D咩-_-
|
|
|