2009 年 6 月 19 日 星期五  |
| 2009-06-19 |
分類: 未分類 |

y0`今日搭零晨機去日本` 
咁多位等我既手信喇a_______a`
先到先得;遲到無份 
留cm如果我睇到都有份喔(我去5日)
睇唔到唔關我是~~~~ 


|
| 發表時間:2009-06-19 03:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
手信呢;))))))))))) kayi好好人;) ^0^kakakaka!_!' 玩得開心啲=)
|
|
|
手信!v! p00hp00h;D 我等妳番尼xd kayi我愛妳! 但我吾要得公仔b0r*v* mami吾比咖-3- 玩得開心d呀下..
|
|
|
SuMjai._. 於 2009-06-19 05:46 PM 發表:
手信手信^_^ 玩得開心d^_^ 唔洗掛住我架xd
|
|
|
kay!;) 比個cm你=] 嘻-_-好似系到呃手信-_-
|
|
|