provided by flash-gear.com


KaYiii'S DiarY`
 
甚麼我也玩得起`
唯獨愛情;
我發覺我玩不起:[                          by;   kaYii`
2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


2009-06-19 分類: 未分類

y0`今日搭零晨機去日本`

咁多位等我既手信喇a_______a`

先到先得;遲到無份

留cm如果我睇到都有份喔(我去5日)

睇唔到唔關我是~~~~

發表時間:2009-06-19 03:16 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kayirabbit 的日誌)


siuMzo_0 於 2009-06-26 04:57 PM 發表:
c0mment;d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cindywong14 於 2009-06-21 12:29 PM 發表:
kayi玩得開心嘛!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BABBI00 於 2009-06-20 03:57 PM 發表:
嘻嘻;]
即刻cm先.v.
手信w0r!_!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SMILEbe_t3t 於 2009-06-19 11:40 PM 發表:
我要手信xd`
c0mm3nt;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GUIGUIt3t 於 2009-06-19 07:14 PM 發表:
手信呢;)))))))))))
kayi好好人;)
^0^kakakaka!_!'
玩得開心啲=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cindywong14 於 2009-06-19 07:13 PM 發表:
手信!v!
p00hp00h;D
我等妳番尼xd
kayi我愛妳!
但我吾要得公仔b0r*v*
mami吾比咖-3-
玩得開心d呀下..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SuMjai._. 於 2009-06-19 05:46 PM 發表:
手信手信^_^
玩得開心d^_^
唔洗掛住我架xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



reis0v0 於 2009-06-19 04:46 PM 發表:
kay!;)
比個cm你=]
嘻-_-好似系到呃手信-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





kayirabbit
暱稱: kayi;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
最新文章
2009-07-09
2009-07-07
2009-06-19
2009-06-01
2009-05-23
好友名單