我而家好蚊呀~~唔好煩呀~~今日10:30起身~玩左一陣電腦~
差D唔夠昤間TIM~買左野落船食~行左搭車~係車係咁聽KITTY~MP3~
有好多歌原來我都未聽過同唔知~KAKA!!2:00去到PTS~
果到真係好大~見隨好多拍學警雄心D景~好累~係咁企WOW!!
又曬~辛苦~間中有D學警行過~對佢地好有興趣呀~哈哈~~第一次操~
有D唔知點~第2次好好多LU!!我地操左n咁多次~果時我心裹只有
(left,right,left.right........不斷重複)kaka!!今日第一腐用change change step
~好好用呀~~真係可以跟返~6:00走人~搭車~好多人呀~6:30~我地諗住搭6:45~
我同josie,敏跑出去碼頭~係船見到kiko媽~傾左好多野haha!!~
8:00返到HOME!用極速時間沖涼~返祟拜4~唱詩有點搞笑~
講道好短呀~完左知道左D野好唔開心~去天然食野...仲更加~
之後自己走左~阿Beee唔開心~佢黎搵我~佢喊左出黎~
果一刻~我都好想喊~果一刻我都好想喊呀~但我可以咩?
跟本唔可以~唉...行左出碼頭~坐左係中央公園~:先返home~
我從不...把不開心的臉容掛在臉上∼
我只是會把它收藏在心裹....我知今次我真我輸了....
其實我的弱點只是不懂去討好別人~但奈何我做不到~
那一邊眼看一個一個地走去~我不是不想去和他們相處~
而是我跟本不懂怎樣做~唯有放棄他們~那一邊...我都唔知點~
jimmy一早說得對~發覺我真的跟本唔可以放太多時間或感情
落......到頭來都係令自己唔開心~愈來愈奇怪~由細到大~
自己獨個兒...有誰真的可以關心我呢?其實我都要人照顧~
我不是人們想像中堅強~現在只好自己撐下去吧~
我已經不再是以前的~時時都傻傻的玩~傻傻的笑~
我的事~冇人會明白......
知道有d野跟本唔係自己~但我為何會妒忌....... |