琴晚訓得唔太好~發左一個好奇怪的夢~有d得意~
6:30起左身~~7:00出門口~搭7:15~wa!!
好多人呀~~我同lam sum坐左樓下...食野...好曬呀~~
溫左陣maths!!咁就到喇~係優之良品買左20幾$朱古力~
搭左去荃灣lu!!miss li係ok買左好多$~送左隻miffty比我地~
kaka!!搭小巴去城門水塘~開頭冇咩野ga!但愈多愈多monkey!!
好驚呀~~點解?因為佢有4隻腳law!!識我就知我驚4隻腳d野ga la!!
haha!!跟住我地咪換33law!!carmen拎左袋野出黎~大獲喇~
carmen袋33比dmonkey搶走左呀~佢地以為有野食呀~haha!!
miss搵d野打中左佢~冇機耐~佢call左成隊monkey黎呀~~
我地好快換完33走左~行入去~等左好耐扣下號碼布...
我係(14)ka!!冇咩既...過左冇幾耐~開跑喇...o...好辛呀~~
d人一上彎位就行lu!!大多時間都拍住lam sum~過左b----c---
見到carmen回頭呀~~加油呀~~到到尾我後面有2個人追住呀~
ka!!咪死過呀~~同佢鬧過~~下斜直跑~~.....我到了終點喇~
好yeah!!雖然成績不太好~但我地團體第.2呀~~同carmen都拎左no.2呀~
好開心呀~~之後男仔都開跑lu!!miss li 出返去請我地食飯~佢好開心呀~
食完同carmen行左一陣~我自己行左一陣~搭4:15~~我3:45己坐在係碼頭~
累得唔想行~見到阿E,,,,同佢一齊坐...訓......返home.....
|