今日一睇錶大獲....7:30~發生咩事呀?我明明想6:30起身GA WOW!!
而家BIO....唔知點算~快d睇一陣先~但什麼都記不入腦~
回校又冇心機~呢排訓得好多呀~eng講sba christmax carol!!
chem帶錯書ka!!maths!係咁發din~比郭sir話左2句先定下來~
lunch留左係school睇bio!!還是沒有什麼作用~又要on duty!!
中文係咁派test ~oh no!!ka!!全日個個bio書都不離手~
但個個都不是溫~到左bio~~test!!死左一半到la!!
回定唔知做過d咩~又訓~~吃飯~食糖水......
看見她們post的.sor!!我知我錯了.........
忘記一段感情真的很難~
|