好耐冇打lu...呢排一返到屋企都好累下..."
所以少左打...嘻嘻"
今日係中文oral..."
其他人勁多野講...得我同神羅好少野講...><"
考完同rex,神羅去左食車仔面...食完先至係得個12點,,,"
之後我地去左打羽毛球...繼後椰子,叉爆,銘都黎埋...真熱鬧..."
激戰連場...打到手都震埋...好痛><"
見識過叉燒既"陰波功"之後...先知原來佢係一個羽毛球高手..."
打左3個鐘之後...我地去左慧安園食野..."
食完就散左喇..."返到屋企繼續睇我既動畫..."
食飯...上網...tv...日子日日都係咁過...真係既爽...'
聽日係最後一日考試....電腦...食得..."
唔知點面對各科既老師...總知....死硬..."
不爽
|