尋晚冇打...因為...有d累..."
尋日考數學...係考試既第一日...表現十分唔理想..."
明明有溫架...點知...望到份卷...o左 -00000000000-"
死一科了...........><"
放左之後...同家洛哥食大快活..."
之後同埋叉燒去左打波..."
打完波去左m記食T...爽呀..."
返到屋企...zzzzzzZZZZZZ..."
訓到食飯....之後叉燒打比我..."
又落去打波lu...同叉燒..yuki,,panda,,肥成仲有鴕鳥打波...
後尾鴕鳥個波飛左個口...仲要係開波...都唔知有心定係點...火滾..."
仲見血... .\ /."""
之後同世龍去左睇"兄弟"...睇完好似冇睇咁...
去左m記連左一陣psp...爽..."
之後就返左屋企傾左電話就訓左喇.."
一朝訓醒...天氣十分好...雖然涼涼地...不過好舒服...^^"
今日係考中文...唔識做...有背野架...不過我閱讀理解唔係咁好..."
睇黎...又死一科喇...><"
放左同屈原...叉燒...家洛哥去食大快活(又係大快活= =")..."
之後上左去打波,,,好搞笑...跟動作...鞋都爆埋..."
之後又去左m記食T...返左屋企沖左個靚涼...爽"
之後返到屋企...打日記..."
|