今日仍然係好凍..."
數學都係咁過姐...訓覺"
電腦堂...冇帶書...企左一陣...
我地班得2個人交功課...星期一實比人剷,,,
英文堂默書...唔該珊借比我參考..."
又係數學堂...3堂...食既..."
午息係圖書館睇書..."
2堂既中文...又係訓...但係miss罵人嘈醒左我...不爽..."
地理堂?!don't play me!!!!!同粉爺傾計..."
放學個陣...比人...
左手爆剛,,,右手好多屬於指甲整出黎既紅印,,,
爆剛既位置...好"哪"呀...頂...不爽..."
印到成張紙巾都係血...痛> <"
----------------------------------
真係...好煩...
鴕鳥...fuck you man"~
|