今日三點幾同老豆落去食早餐...so_good"
食完野係屋企hea左陣..."
之後約左世龍,,,椰子去丘姐屋企打邊爐..."
丘姐,,,銘,,,爆j華,,,爆j康 ,,同教會一眾人黎到..."
超正...勁飽...飽到行唔旭...爽野!"
又打機...又食野...哈..."
有之佢地個個打緊機....我地某幾個囉哂d野先叫佢地...
有個勁無奈-0-...."
11點幾返左屋企...好想訓..."
-----------------------------------
時間可以沖淡一切..."
希望.........."
|