今日都ok開心..."
2點半約左牙孅係m記等...一齊返教會"
返到去都係無無聊聊...傾下計...打下機咁"
同牙孅...椰子玩psp...好搞笑..."
夜晚去左觀塘食韓燒..."
補祝我既生日...happy..."
好搞笑...燒雪糕...燒左好多無謂野...嘻"
不過好搞笑...."
走lu...唔使比錢...happy..."
之後同牙孅,,,椰子,,,銘去左宇基公司打機..."
好正...好舒服...係咁打機..."
10點半走左...好牙孅一齊搭車返屋企..."
-------------------------------------
看到網上人的畫..."
發覺自己...真的很廢..."
|