今日係教會既旅行日..."
鼓起勇氣叫埋老豆呀媽黎..."
去個個咩...咩荃灣燒烤樂園,,,
都唔錯...bbq..."
本來以為可以租單車黎踩...點知全部都係bb車...不爽..."
bbq都ok多野食...丸..雞翼...腸...食死你都得..."
食到飽飽地...同君姐個d去沙灘行左陣..."
又同銘...世龍個d放風箏...重拾童真..嘻..."佢地"
都差唔多要走囉...跟大隊返左寶琳之後,,,
同龍上左丘姐屋企...斬左陣龍(psp)...嘻"
之後一齊去左新浦崗睇波(籃球),,,d人好狼...
不過能夠睇到2隊都係以全勝姿態上黎既球隊比賽...真係幾刺激!!"
比我落場...命都冇-0-"
仲有人差d打架..."
好多人唔倨個球証...連一路冷靜既基哥都大嗌左一聲"頂"...
比賽結束...估唔到...大比數...輸左...50比25-0-"
可惜...不過加油...仲有得再打...遲下可以報仇架><"
我...丘姐...龍...銘一齊返左寶琳食飯...."
好貴....同世龍share...幾好食...都係每人16蚊..."
之後就返左屋企lu...好"支力"呀...成身bbq味..."
沖左涼先@v@"
|