今個平安夜都ok無聊..."
2點幾起身比人叫左落樓hea..."
hea左唔夠半個鐘就話走..."
之後上左叉燒屋企...打機..."
又回復返我既打機生活..."
打到7點係個到嗌外賣..."
之後同周狗...叉燒...肥成...小張過左寶琳打波..."
小張又話買水...點知走左去..."
周狗又唔知做乜行行下走左去..."
得返我地三小俠去左錦明食糖水..."
1點喇...去左剃園hea左陣...之後就散lu..."
見到d唔應該見到既野..."
真係...無聊既平安夜..."
--------------------------------------------
早就說沒有希望..."
自己中個頭埋去..."
點會有好結果..."
|