聖誕快樂呀各位..."
今個聖誕大家去左邊到浦呢?!...
去邊到都唔緊要...最緊要記得一個人生日..."
邊個生日?!...【穌哥】生日呀...唔係唔記得呀..."
成點幾先起身...本身約左肥成同叉燒去唱k既..."
點知三個都唔知醒...好彩..."
唯有改係晚上..."
夜晚十一點出發...同肥成去將軍澳地鐵站搵叉燒..."
去左green box"...$158...貴...
貓頭鷹都要2點...唯有去Neway..."
又係$158...不過1點就開始貓頭鷹($118)..."
之後去m記hea到 1點..."
成左一個鐵板豚肉烏冬...勁正..."
又叫左好多碟小食...樣樣都好好食..."
雞軟骨x2...XX豆腐x1...燒魷魚x1...*正..."
野飲方面...2杯凍好立克..."
玩到好瘋...由其是同叉燒唱"戀愛ing"個陣...
痴哂線...周圍拍野...勁好笑..."
又係到改歌詞...笑到肚痛..."
走過陣已經係凌晨6點9囉..."
時間過得好快...咁就過左5個鐘9個字..."
返左寶琳打波...體力開始唔得喇..."
返到屋企10點到...立即沖個靚涼...zzzzzz"
今個聖誕過得ok開心...希望你地都過得開開心心喇"
最後不忘講一句...:
【穌哥】生日快樂..."
---------------------------------------------
每次收到任何sms...messge..."
有時可能會有d開心..."
但係同時都會令我諗起好多有開心有唔開心既回憶..."
*....不過....*
佢開心都係一種好事..."
|