好多日冇打日記喇...
都係唔想打...廢時打...唔通我又要放棄呢個blog...?
近呢2日都冇乜發生過d特別事..."
返學~>中文堂就訓~>英文堂就串~>數學堂就比較有心機
~>地理畫下畫~>會計好悶好悶~>經濟比人代堂...好好玩!
~>放學都係會去買野食...周圍蕩...返屋企..."
心情慢慢咁放鬆...唔再記起之前一直煩擾到我既事..."
除左見到佢個陣...咩都唔想望...唔都唔想講..."
一陣返教會lu...希望開開心心喇~