早上又係跑返學..."
唉...日日都係咁...遲早miss tick返我遲到..."
頭2堂電腦好眼訓呀-3-..."
小息落左去食野..."
英堂x1...食玩訓..."
中文x1...食玩訓..."
小息落去還書..."
經濟x1...食玩訓..."
數學x1...食玩訓..."
午息on堆堆咁坐係太傘hea..."
P.e x2...走火警...玩手球..."
中文x1...食玩訓..."
放學本來約左上屈原屋企玩...
冇喇喇玩唔去喎...痴線..."
唯有要返屋企...on..x
--------------------------------------
個個都係咁架...痴能線...!!!
好q憎你地呀...!!!
點解個個都對我咁唔公平..."
又有新的一個?
她根本沒想過你..."
唔好諗...?!
我都想唔諗..."
我自問...
沒有他那麼幽默..."
沒有他那麼好玩..."
沒有他那麼關心你..."
沒有他那麼親近你..."
但我自己比誰都喜歡她..."
朋友,愛情,學業都一敗塗地..."
原來我真的那麼失敗嗎...?
心情的低落..."
令我想哭..."
哭起來了..."
|