日日都係咁..."
又煩呢樣...又煩個野..."
其實我覺得佢地對我有d唔公平..."
因為............唉...[唔講喇]..."
係我做錯在先...不過而家...都唔知嬲你地好定點..."
但係我覺得都中四喇...15歲喇...少搞呢d野好d..."
早上8點03分先出門口...又係跑返學校..."
唔想再過d咁既生活...= ="
頭個堂數學...drawing..."
小息...同叉燒,屈原食breakfast..."
Econ...已經唔見左本書2個月..."
仲未比人發現...[係我隔離都睇唔到?!係咪呀?!]
中文...短文寫作...5分鐘亂撩...zzzzz"
小息...留係課室畫下野...同基佬興,蚊子傾下計咁..."
廢時過去...見到面又撞口撞面..."
會計x2...有時幾搞笑..."
記得呀sir個句[余生(魚生?!)...我諗你比人呃左喇喎...]令大家大笑..."
午息...坐左係太陽傘個到hea"...
英文x3...我發覺我真係好憎男人頭[英文miss]..."
之前拉我落去嘈...唔夠我拗就用[我]個電話黎打去我屋企..."
電話費都慳?!...cheap...!"~
放學...補中文到4點半...冇乜野..."
只係悶左少少..."
返到屋企換件衫...同肥成去富康搵叉燒打波...^^"
今次唔只係單調既射波..."
係咁同人鬥波...爽呀..."
好耐冇試過打波打得咁爽..."
5點半打到9點半...累..."
返到屋企...有d想訓..."
不過...一定要做一樣十分重要既事先訓得...
-----------------------------------------
[[而每次見你身邊許多許多個...
假設你是我...怎可能沒沒妒忌...沒痛楚_]]*
唉...有試過要忘記...
有試過去放棄..."
為何每次都不行...?"
原來喜歡人真的好辛苦..."
|