奢望'=[ KaY★
我只有不停的要...要到你想逃...
kayy1992
暱稱: Kay"
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
重新想...
平復...
2009-01-05
..
miss
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 1 月 10 日  星期四   晴天


煩擾的一天... 鬱悶 分類: 未分類

日日都係咁..."

又煩呢樣...又煩個野..."

其實我覺得佢地對我有d唔公平..."

因為............唉...[唔講喇]..."

係我做錯在先...不過而家...都唔知嬲你地好定點..."

但係我覺得都中四喇...15歲喇...少搞呢d野好d..."

 

早上8點03分先出門口...又係跑返學校..."

唔想再過d咁既生活...= ="

頭個堂數學...drawing..."

小息...同叉燒,屈原食breakfast..."

Econ...已經唔見左本書2個月..."

仲未比人發現...[係我隔離都睇唔到?!係咪呀?!]

中文...短文寫作...5分鐘亂撩...zzzzz"

小息...留係課室畫下野...同基佬興,蚊子傾下計咁..."

廢時過去...見到面又撞口撞面..."

會計x2...有時幾搞笑..."

記得呀sir個句[余生(魚生?!)...我諗你比人呃左喇喎...]令大家大笑..."

午息...坐左係太陽傘個到hea"...

英文x3...我發覺我真係好憎男人頭[英文miss]..."

之前拉我落去嘈...唔夠我拗就用[我]個電話黎打去我屋企..."

電話費都慳?!...cheap...!"~

放學...補中文到4點半...冇乜野..."

只係悶左少少..."

返到屋企換件衫...同肥成去富康搵叉燒打波...^^"

今次唔只係單調既射波..."

係咁同人鬥波...爽呀..."

好耐冇試過打波打得咁爽..."

5點半打到9點半...累..."

返到屋企...有d想訓..."

不過...一定要做一樣十分重要既事先訓得...

-----------------------------------------

[[而每次見你身邊許多許多個...

假設你是我...怎可能沒沒妒忌...沒痛楚_]]*

唉...有試過要忘記...

有試過去放棄..."

為何每次都不行...?"

原來喜歡人真的好辛苦..."