1月12日
凌晨四點多去左丘子屋企..."
陳飛平都係到..."
兩點幾同埋江詠賢去西九搵屈原..."
食野後去溜冰...-v-"
去到後...賢因某些問題退出活動..."
丘子見到其他fd亦跟著去溜..."
餘下了我與屈原..."
(冇咩野講...因為得返兩個人太悶...)
八點幾同返賢..丘子買四個人一齊去食sushi.."
等左好耐都入唔到去..."
唯有靠cooking mama..."
入得喇....因為冇位分開左坐...-3-'
食到勁飽...最尾玩"辣辣壽邊個食"..."
屈原食到眼水都流埋...笑死.."
走lu...屈原返左屋企...."
得返三個人...送左丘返屋企...賢去左搵仔..."
之後得返我一個...返屋企lu..."
zzzzzzzzzz"
1月13日
一訓醒已經係四點..."
一個人落街買早餐食...-3-"
再返到屋企hea-------七點多..."
落街食飯...飽飽地- -"
同呀哥去左東港城買鞋(諗住)...點知買左條褲..."
返到屋企...諗起...pk了.."
十九幾樣野等住我做...-3-"
努力...!!!"
---------------------------------------
我在你心中始終只是多餘的..."
|