今日七點五十分先起身..."
又要跑返學校...點知八點零三分比人折住左...
又話會遲到又點又盛..."
不過最尾都比我地上去...唔計我地遲到..."
上到去...早讀時間...因為帶了漫畫...唔使訓覺..."
數學x2...hea...乜都唔識...考試死得喇>"<
小息..落左去食野..."
中文x2...好眼訓...差d頂唔順..."
小息...hea...傾計..."
英文x2...玩...抄野..畫野..."
午息...食飯+睇波..."
經濟x2...玩同訓..."
地理x1...miss冇返...係咁同賓妹玩"十五二十"...
放學自己一個返屋企..."
~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~
----------------------------------------------------
明白了..."
唔使咁喎...我一直都係知會係咁...^^*
我一向都知對於你黎講係冇可能..."
所以我而家努力緊架喇^^"
|