尋晚因為一d唔開心既野...
約左班兄弟去飲酒..
有小張..碧..肥成..呀豪..呀樂..呀亮..rex..好多人..
本來諗住去屋企附近既..點知慶起話去銀線灣..."
係百佳買酒買花生..去街市汁紙皮箱..再去ok買冰..
成箱搬過去...
去到搵左個靚位...
大家係到鋤dee..飲酒..食煙..玩水..
呀豪係咁聊人隻秋..搞到rex條褲濕哂...笑"
小張..碧..肥成點半走左...
羅拔同螢都黎埋...不過飲左幾罐酒就走左..
數數埋埋我都有左七罐...但係仲未達到我既目標...
得返冇乜幾多人,,
得返我..呀亮..呀豪..呀樂.rex..
三點幾閃人...飛的..
呀亮返屋企..
我地去m記食野...
食完上rex屋企玩...
玩到岩岩七點幾先返屋企..
成家等緊我開飯-00-...
食飯先........
-----------------------
個個都係講一套做一套...
同我講過d咩野..
轉頭做返另一樣野...
有冇當過我係兄弟..朋友..什至同學..."
究竟邊個完完全全可以比我去信任..."
|