又到星期五喇...
好多功課未做...
好唔得閒...但係都要打日記既..."
星期五又遲到...數數埋埋呢個星期都有三日遲到-0-''
返到學校午息比miss的左落去教員室問話...
問碧做咩唔返學..問我做咩遲到...問我做咩唔剪頭髮...好煩"
之後野都冇時間食就上堂- -"
去到中文補課...作文..救命...
點作...唔識作..."
放學同呀科去左我屋企後樓梯smoking..."
之後呀豪同呀樂都黎埋...
之後散..."
返到屋企換衫...去左小張屋企..."
有我...小張..肥成..碧.."
之後十一點幾去左糖佰府同叉燒食糖水..."
食完就返屋企喇- -.."
返到屋企訓教...訓到三點...五點又過小張屋企..."
七點半返黎同呀媽食飯...八點幾又過小張屋企..."
十一點幾返屋企...唔知點解暈暈地...訓教..."
訓到十二點...打日記.."
------------------------------------------------
在起床的一刻...
在想..."
為何那一刻會沒有了朋友...
為何那一刻會失去了她...
大慨是自己犯的一些錯..."
有的時不去珍惜...
到發現已失去了的時候就沒用...
想一想做什麼可以令自己做得更好...
不要再一次失去朋友與愛人..."
自己衰過一次都唔想身邊既人衰架ma.."
所以"你"唔好追唔到佢呀..."
加油...挽油雞AvA""""
|