成七點十一先起身...
一個字搞電哂d野沖返學校...
返到學校早讀時間開始訓到小息...
冇人阻到我...太眼訓喇- -:::
小息同屈原落左去食野...
今日得十四蚊...
朝早[珍珠雞$5]+[炸雞$5]+[水$4}-----k.o"
經濟堂訓教- -//__________挽油雞\v/...!!""
小息坐下坐下傾下計咁...咁又一個小息喇..."
地理...訓教...比人罵到我化..."
午息留左係課室同呀豪..花花..吉吉..靚妹..呀楠係到玩...笑"
數學堂...訓教..."= =
會計汁file...好多冇做...做到我"迷"
之後中文個個咩校本評核...作文..唔識作..訓- -"
放學同小張..肥成..碧..賢去左寶康坐...七點幾先走-33-
|