加油...*
唔好比人睇小自己..."
今個考試唔可以低過35分架!!!
雖然個目標係廢左d...
但係對我黎講...
已經幾ok架喇...*
要努力改善自己...
唔可以再比人討厭..."
-------------------------
*等你愛我 × 不管還再多久 × 我都願為你守候
*只要你眼睛有我 × 我就覺得快樂