今朝七點十起身,,
又跑返學校...搵日唔跑都唔得- -'''
返到學校早讀早讀同早讀..."
之後係電腦堂...竟然冇人比人罵...難得*
會計好悶...有試過聽,,可能之前冇聽,,唔知佢今堂講乜-3-'
地理又係...hea下咁過..."
lunch同肥成叉燒去左電腦室...*
中文都ok...冇比以前咁悶..."
英文緊係玩啦...佢兩堂都用黎對小測...
我個日遲到...冇考...= =v
放學同林霄返屋企= =+
--------------------------------
*我要如何 × 才能擁抱你呢
*從朋友 × 晉升情人角色
從苦澀 × 轉變成了快樂
*Love you Love you × May I Love you?
Tell me what to do (Tell me love me too)
*我可以繼續付出 × 付出就夠我滿足
*為你付出那種傷心你永遠不了解,,]]
|