今日一朝早...八點...我就知---領野@@?!
叉燒sd左個sms黎...食早餐..."
好啦...不過我仲慢慢黎..搞到叉燒等左15-20分鐘...sor..."
食完...返學校...105"[[又係李智狗﹏]]"
十點半先返上去...econ...訓...'''
之後中文...訓..."
兩堂會計...勁悶...
午息同呀豪..呀角..搖扯..係咁係四樓盤旋...同prefect決戰...
三堂英文堂...正"
成日上英文堂都咁開心既..."
放學補電腦...又測驗...'
比劉偉斌罵到我"迷"..
放學同叉燒食m記...
-----------[[陳秋]]...你恩住----------
今日睇返頭d動畫..
發現李智狗配音...勁好笑...
又讚ae86飄移技點勁點勁..."
笑死我..."
|