我都好耐冇上過黎打過日誌/_\
宜家上緊堂超悶呀-_-
今日返工重要病左...勁灰囉
搞到我要早走睇e生.\ /.
ps: 覺得自己今日好黑呀-_-
第一日...
雖然佢地中午自己出左去玩...
但係到左夜晚佢地話想見識下香港既夜生活...
所以就帶左佢地落一間半d半吧既埸玩~~
不過講真唔知係唔係太耐冇出黎玩...
玩到2:30到佢地話返酒店
我之後都返左屋企訓lu~
ps:個晚見返好多fd個個一見到我就問同一樣野(近排做咩唔見人呀玩失蹤呀!)
不過都幾好玩^^
哈哈~
今日有個台灣朋友黎左香港玩~
黎香港玩3日...唉都唔知帶佢去邊到玩好...>w<
不過都幾開心既~估唔到可以見到咁遠既朋友^^
ps:唔知帶佢去邊到玩好呢>w<?
今日同娘親一齊去左黃大仙拎名~
我本身都諗住d老人家改既名一定好老土啦
點知唔係啵...睇到個名都有d唔識讀-..-
等我同大家講一下先~
第一個叫 衍楊
第二個叫 灝勤
第三個叫 栩灃
大家識唔識讀呢?
等我開估啦
第一個讀 (衍)生 楊(樹)
第二個讀 (灝)浩 勤
第三個讀 (栩)栩如生 灃(風)
我個人最鐘意第三個~
你地呢?比d意見啦~!!!
ps:之後有排煩...又要上律師樓改名>..<不過我都幾鐘意~(好彩)
今日放左工落左官塘金沙
升左s4拎左最後一首歌當堂放下心頭大石
拎左之後玩左幾次都覺得隻歌勁難玩(都唔係人玩既)
重有我影左100萬分既相比大家睇A_Av
我有呃大家嫁我真係玩到唔好睇佢係簡單都幾難下
我有d fd都玩左幾日都重未玩到...(唔可以錯一個要全p.....)
ps:宜家就係等金沙有新既高達用jubeat既第二版^^