今日終於有假放啦!!!
今日借冬至嚟做直口咁就有一日假啦...
琴日睇鬼盜船睇到6:00am先訓
之後11點半起身...之後1點去到
尖咀搵父仔...之後就去左mk
行左一陣買左幾棵草就去左深水涉
買左個電話同個1.7水保比個客
去完黃大仙比完佢又返mk換左兩個電話
之後就買送返屋企打邊爐...
買左百幾蚊野食.又買左兩百蚊個燼
今日出糧....得個9千5!!!少到爆!!!!
一萬都冇!!!!!!!!!一出糧就冇左一半...唉