今日好大雨啊!!!!
黃色暴雨啊!!!!我淋到成身
濕哂...我開左d野就走開左
一點到場..點半同linda
去左食野...佢請!之後就同
idd個c姐一齊擺...冇幾
耐我就迫左佢去同我行永安
行到去兩個都濕哂...之後去
左食m記...4點半啊(站)
到場...7點兩個去左上
樓....結果都係冇單...
唉