今日又擺深水涉啊...
今日好好彩咁有兩隻兔仔
哈哈...本來諗住放工去釣魚
點知又要返公司...唉...失望
返完去之後去左kfc...karen
返夜等到佢兩點之後去左海景食野
你18號走啦...做咩唔同我講声啊?
我有好多野想同你講...唔知會唔會有依個機會呢?
你走啦...仲嚟唔嚟睇gogo啊??
gogo話掛住媽媽...你走之前可以的話嚟睇下佢啦..
你有冇搵話我啊?我轉左電話啊
66215888...我唔知你會唔會嚟睇
但我好期待你會嚟搵我地...
等你
東