好野听日有假放啦!!!!
我听日有得返大陛玩啦...
今日1點係太古.到左3點都未有嚟問
之後同華仔去左側魚沖...
去到都係死...全日都冇人
唉...最後有個客打比我
去左簽pcd.8m3vi
之後同人換左tcl
好彩換到...唔係就死得...