今日返north point
好黑仔!!!琴日放低d野係荃灣
比人偷左嫁車仔!今日4點又比警察
抄身份証!警察行過嚟同我講佢d野
放得太出...有人投訴....
之後比佢抄左身份証...
之後夜晚有兔仔...好好彩咁有一張單